مصاحبه اخیر راموس
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال
22 / 8 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Sina HD


اگر من را بخواهند در رئال بازنشست می‌‌شوم ...


    بازیکنان جدید: "خوب است که بازیکنان باشگاه‌های کوچک تر هم دعوت شوند. من طرفدار دعوت کردن از کایخون، برونو و نولیتو هستم. همینطور ایسکو که بازیکنی جادویی است. ما ترکیب خاصی‌ داریم که سخت بتوان آن را فراموش کرد."

    مسأله سسک و دیگو کوستا که به خاطر مصدومیت به اردو نیامدند: "من یک نظر دارم که دوست ندارم آن را بیان کنم. بین بازیکنان و دل بوسکه توافقاتی است که من فقط از جانب خودم می‌‌توانم صحبت کنم. در دوره های‌ قبلی‌ من یک کشیدگی داشتم که نتوانستم بازی کنم. دفعات قبلی‌ هم مشکلاتی داشتم که بازی کردم. این بستگی به DNA هر بازیکنی دارد که چطور کار کند. من همیشه مساله را باز می‌‌کنم که اثر زیادی نداشته باشد و مردم شایعه نسازند."

    اسپانیای جدید: "تعهد همیشه در تیم بوده است با اینکه موفقیت هم کسب کردیم. اینکه بعد از جام جهانی‌ به همه می‌‌بازیم دیگر وجود ندارد اما در فوتبال امکان باخت هم وجود دارد."

    نیمکت نشینی پیکه در بارسلونا: "یک مربی‌ آنجاست که می‌‌تواند جواب شما را بدهد. من همیشه تنها از خودم انتقاد می‌‌کنم. هر وقت بد بودم گفته‌ام که بد بودم. به سیستم چرخشی اعتقاد ندارم با اینکه هیچکس غیر قابل جانشین نیست. با این حال بازیکنانی هستند که به تیم بالانس می‌‌دهند. سیستم چرخشی در مورد رونالدو؟ شک دارم زیرا او کسی‌ است که برای نیمکت نشین نشدن تلاش می‌‌کند. اگر چرخشی بود چنین آماری نداشت."

    برونو: "بازیکن فوق العاده‌ای است."

    توپ طلا: "از نظر من کریستیانو لایق آن است و افتخار می‌‌کنم اگر آن را ببرم زیرا موفقیت بخشی از کار ماست."

    رائول یا کریستیانو. کدام وارث دی استفانو هستند؟ "شاید در طول سال‌ها تفاوت‌های وجود داشته باشد. در مادرید باید بهترین دنیا باشید اما در تیم ملی‌ هم همینطور است. رئیس یک نظر و عقیده دارد و دیگران هم نظر خود را دارند. رائول برای من عضوی از تاریخ باشگاه است. همانطور که دی استفانو بوده است."

    احتمال حضور در لیست نهایی‌ توپ طلا: "هیچگاه هدف من نبوده است. هدف من به جای آن رسیدن به بهترین عملکرد خود بوده است اما زدن دو گل در مونیخ و یک گل در لیسبون، کمی‌ من را نزدیک تر کرده است زیرا همیشه از دور آن را می‌‌دیدم. برای من یک افتخار است که بین ۲۳ بازیکن نهایی باشم. "

    گل دقیقه 93 مقابل اتلتیکو: "یک دوره تاریخی‌ را نشانه‌ رفت اما من به خودم مدالی نمی‌‌دهم. بهتر است از آن لذت برد. من ترجیح می‌‌دهم که چمپیونزلیگ را داشته باشم. چیزی که قبلاً نداشتم. چمپیونزلیگ یک جام به من بدهکار بود."

    پیشنهادات: "پیشنهادی ندارم. هنوز زمان زیادی مانده است. اگر اینجا بازنشست شوم خوشحال خواهم شد. اگر من را اینجا بخواهند هیچگاه نمی‌‌روم. وقتی‌ به یک سطح خاص می‌‌رسید، پول دیگری معنایی ندارد و خوشبختی‌ خود و خانواده شما مهمتر است. رابطه من با رئیس باشگاه بسیار خوب است و گاهی‌ اوقات حرف‌هایی به هم می‌‌ زنیم که در حالت عادی دو نفر به هم نمی‌‌گویند. فکر نمی‌‌کنم برای تمدید مشکلی‌ وجود داشته باشد."

    بارسلونا: "در ال کلاسیکو خیلی‌ سر تر بودیم و می‌‌توانستیم بیشتر گلزنی کنیم. اما من فکر نمی‌‌کنم که بارسلونا در بحران باشد. این اتفاقات برای باشگاه‌های بزرگ رخ می‌‌دهد اما شما به آن عادت می‌‌کنی‌."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 31163
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1